video conference

שתף חברים

Facebook
Twitter
LinkedIn

בשנים האחרונות אנחנו עושים יותר ויותר דברים באמצעות המחשב, דברים כמו רכישה של מוצרים, קבלת מידע על כל נושא שבעולם, תשלום לגופים שונים וכמובן מתקשרים באמצעות המחשבים ומכשירים אחרים. זה קורה בעיקר בזכות רשת האינטרנט שיכולה לחבר בין אנשים, ואם בעבר התקשורת היתה בעיקר במיילים ובשיחות טלפון בין ניידים ונייחים, היום אפשר גם להיפגש בלי לעשות את זה באופן פיזי. האפשרות של video conference היא אפשרות ששינתה את עולם המפגשים וההתוועדויות והיא רק הולכת ומתפתחת ככל שעובר הזמן. כל מה שצריך זה מסך, מצלמה ומיקרופון שמחוברים לאינטרנט, ואפשר באמצעות תוכנות שונות לתקשר בקלות ובנוחות מכל מקום ואל כל מקום בעולם.

video conference – הקפיצה בעידן הקורונה.

נגיף הקורונה הביא עימו לא מעט רע לעולם. חולי, סגרים, קשיים כלכליים לאנשים רבים ודברים אחרים אבל הוא גם קידם אמצעים וטכנולוגיות שבעבר השימוש בהם היה מועט. video conference הוא דוגמא טובה לאחד הדברים הטובים שנגיף הקורונה הביא עימו. כשהחלו הסגרים השימוש בו הלך וגבר ולא רק אצל מבוגרים אלא גם אצל ילדים, בני נוער וכל מי שצריך ללמוד או כל מי שרצה לתקשר עם העולם החיצון בלי להיות קרוב לאחרים. זה קל ופשוט וילדים כמו גם אנשים מבוגרים למדו מהר מאוד איך לעשות שימוש בטכנולוגיה הזו, שברור שהיא תישאר איתנו עוד שנים ארוכות אחרי שנגיף הקורונה ייעלם מן העולם.

איך משתמשים?

video conference הוא אם כן שיחת ועידה באמצעות מחשב או כל מכשיר אחר שמתחבר לאינטרנט, והיום זה הולך ונהיה פשוט יותר ויותר. היום כל מה שצריך זה להוריד את התוכנה או האפליקציה המתאימה, והמובילות שבהן הן google hangout, face time, zoom ואחרות. היום גם לא חייבים להיות עם חשבון באחת מהתוכנות הללו ואפשר לקבל קישור שמזמין לשיחה ואפשר לבצע אותה בקלות.

מה כל כך מיוחד בטכנולוגיה? שלא צריך להיות במקום אחד. אתם יכולים להשתתף בשיחת ועידה בוידאו בכל מקום בו אתם נמצאים ויש בו חיבור לאינטרנט, בין אם זה הבית, המשרד, מטוס שאתם טסים בו או כל מקום אחר. אין ספק שזו אחת הטכנולוגיות ששינתה את העולם והפכה אותו לקטן יותר מאי פעם.

פתיחת קריאת תמיכה
למוצרי סיסקו ולינקסיס

פרטי הלקוח
פרטי המוצר
פרטים נוספים
דילוג לתוכן